6 Ιαν 2012







Οι μπάλες κατέβηκαν σιωπηλά
Τακτοποιήθηκαν προσεκτικά στα βαμβάκια τους
-χαράζει εύκολα η επίστρωση της λάμψης-

Ακολούθησαν τα  α-διάφορα στολίδια
κρύα χαμόγελα, ένα ΄αχ΄ που΄χε ξεμείνει από παλιά, δυο τρία σπασμένα φτερά
η φάτνη άδειασε
το θαύμα μετατέθηκε

Κι οι τρακόσιοι εξήντα κάτι  σπόροι
στέρφοι και καλοτυλιγμένοι 
αποσύρθηκαν κι αυτοί 
-άσπαστοι-
από σύνεση, μη βάψουν τα χαλιά

Χρώματα και φώτα έσβησαν 
αφέθηκαν λίγο μόνο, να κρυώσουν τα καλώδια 
πριν τυλιχτούν στη σιωπή..

Το αστέρι, έπεσε οικειοθελώς.
Δεν υπήρξε ευχή  να το συνοδέψει
Η τελευταία είχε καεί εκατομμύρια κόσμους πριν
  
Κανένα τους δεν είδε τη μαύρη σακούλα
Κι αν την είδαν δε θέλησαν να την πιστέψουν.
Μόνο μια άδεια λούτρινη αγκαλιά
σε μιαν ακρούλα, κατάλαβε

Δεν είπε όμως τίποτε.
Σε γυάλινα μάτια δεν επιτρέπονται συγκινήσεις.
-
Φυσάει . 



11 σχόλια:

  1. φυσάει.... είτε τραμουντάνας, είτε Απηλιώτης, είτε Όστριας, είτε Πουνέντες, δεν ξέρουμε πια, έχουμε μπερδευτεί ,δεν ξέρουμε καν από πού έρχονται και τι φέρνουν .Είναι άραγε ανάσα ανανέωσης και χαράς η είναι πνοή κακών μηνυμάτων ;;;
    Όταν κοπάσει ο άνεμος θα μάθουμε ....
    Καλό βράδυ νεράιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξε-χάσαμε να τους ακούμε.. ίσως και να τους δίνουμε τη σημασία που τους πρέπει

    Δεν τους νοιάζει όμως
    Εξακολουθούν να φυσούν..


    Καλό και το δικό σου Λύκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξερεις να τελειωνεις!αυτο στο εχω πολλες φορες πει. ομως εδω ξερεις και να ταξιδευεις και να μεταπλαθεις μια απλη πραξη σε κοσμικη ενεργεια συναισθηματικα φορτισμενη! Τρυφερη κι αισθαντικη μου Ανιρε, υπεροχο ποιημα...απο τα καλυτερα σου που εχω διαβασει. Εδω διαφαινεται το ταλεντο σου και η συνεπεια που σε χαρακτηριζει!!!φιλί στον 1ο δρομο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκίνησες κορίτσι μου.

    Αυτό είναι ποίημα. Δεν ξέρω τι κάνεις, ποια είσαι, τι γράφεις ή τι δεν γράφεις, όμως αυτό είναι ποίημα. Μεστό, καθαρό, σαφές, πλήρες. Δεν θα μιλήσω για την τεχνική του που και αυτή μου άρεσε αλλά η ουσία του και η χαμηλόφωνη διάθεσή του με χτύπησε κατάστηθα και καταμεσής του νου.

    Και επειδή όλα πρέπει να λέγονται... η, ακριβώς από πάνω μου, εκλεκτή και αγαπημένη φίλη Ιωάννα με προσκάλεσε να σε διαβάσω και πολύ καλά έκανε.

    Καλώς σε βρήκα.

    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είμαστε τρεις κόρες χάρμα!!! αηντε να διαβάζουμε επιτέλους και κάτι αξιόλογο γιατί αλληθωρίσαμε από ο,τι κυκλοφορεί στα ιστιοπωλεια!!!η ποιότητα πρέπει να προτείνεται και να κυκλοφορεί Ελένη μου. κ στο κάτω κάτω δεν είναι ανάγκη να στεκόμαστε σε ότι δεν μας αρέσει αλλά να μένουμε σε αυτούς και σε αυτά που μας αρέσουν με τιμιότητα!! κι αυτό ειναι απο τα πολύ καλά της Ανιρε την οποιαν ουτε εγω εχω την τυχη να γνωριζω απο κοντα. Εξαλλου δεν ειναι αρεστα ή ποιοτικά ότι γραφουμε παντα ε? φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ελένη είπε 'με χτύπησε κατάστηθα,εγώ σου είπα πως μου άφησε μια χαρακιά στο στομάχι.Καταλαβαίνεις γλυκειά νεράϊδα πόσο δύναμη έχει η ποίηση σου;Περιμένω την πρώτη σου έκδοση,έχεις αργήσει καλή μου.
    Ιωάννα πατερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορδελίτσα μου .. το πέρασμά σου αφήνει μια φρεσκάδα που με κάνει κάθε φορά να χαμογελάω :))
    Σ ευχαριστώ .
    Και για τα λόγια σου, και για τις συστάσεις :))

    ( μ΄αρέσει το ΄κόρες χάρμα΄ )
    Φιλί σε κάθε δρόμο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη, καλώς βρεθήκαμε..
    Καλή χρονιά κι από μένα , κι ένα χαμόγελο για το θερμό σου σχόλιο.
    σ ευχαριστώ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιάννα μου, μάλλον έχει τη δύναμη των όμοιων κραδασμών..
    Οσο για την πρώτη μου έκδοση, αν έρθει εκείνη η ώρα, υπόσχομαι να είσαι απ τις πρώτες που θα το μάθεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ποίημα στιγμιαίες εντυπώσεις, σκέψεις...Τελικά το πέρασμα από τη ζωή στην Τέχνη γίνεται απλά..όπως μια συνηθισμένη καθημερινή χειρονομία..".κρύα χαμόγελα, ένα ΄αχ΄ που΄χε ξεμείνει από παλιά, δυο τρία σπασμένα φτερά
    η φάτνη άδειασε
    το θαύμα μετατέθηκε"...Πικρόχολη παραδοχή μιας συγκατάβασης που συντηρείται χρόνια,χάρις στη δική μας εκούσια παράβλεψη...σαρκασμός βασισμένος στη γνώση - θαύματα δεν γίνονται - άδεια φάτνη άδεια όνειρα...επιστροφή στα καθ' ημάς...Έχεις την ικανότητα να λες με απλό τρόπο βαθειές αλήθειες και να υποβάλλεις στον αναγνώστη συναισθήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ' απλά ' ..
      σπουδαία λέξη αυτή ..
      για φιλοφρόνηση την κρατώ ..

      Διαγραφή