7 Φεβ 2017

Οι νύχτες της πόλης μου ..



Οι νύχτες της πόλης μου έχουν το θόρυβο μιας μοναξιάς, δρόμους πλατιά αδιέξοδα, σπασμένα πεζοδρόμια , σπασμένα όνειρα και γέλια ηχηρά για της σιωπής το ξόρκισμα. ΄Εχουνε κάτι από θανατωμένες προσμονές κι απαρηγόρητες παρηγοριές, έχουνε μεθυσμένες απογνώσεις,
παρόντα άστεγα σε απάνεμες γωνιές και μέλλοντα θολά, φαντάσματα που καθρεφτίζονται σ΄αστραφτερές βιτρίνες.

Οι νύχτες της πόλης μου έχουν λαχτάρες μισοφώτιστες, παράπονα σε στεναγμούς ανάκουστους ‘’θέλω ένα μαύρο άλογο και ασημένια σπηρούνια
να φτάσω τη ζωή που μου ξεφεύγει’’
σε μελωδίες από μακρινές στεριές
‘’και ένα λάσο θέλω γερό, να πιάσω τα όνειρα που έφυγαν’’
έχουν δυο χέρια που άξαφνα αγγίζονται πάνω από ένα ποτήρι, μιαν αστραπή απ τα μισά ολόκληρης ζωής κι έναν αχνό ελπίδας στις ανεπίδοτες ακόμα ευχές για χάδια αξόδευτα και σε αθωότητες ανέγγιχτες.

Οι νύχτες της πόλης μου έχουνε νότες που δραπετεύουν από κλειστά παράθυρα, κάποιας αγκάλης το γαλήνεμα, την προσήλωση ενός άντρα που γράφει το ωραιότερο του ποίημα, μια προσευχή ανάκουστη, το στοργικό νανούρισμα ενός πατέρα μόνου,
την τρυφερή σιωπή δυο χορτασμένων εραστών, αγάπες που άντεξαν, αγάπες που ονειρεύονται και σπόρους φωλιασμένους σε ρωγμές που περιμένουν την αυγή ν΄ανθίσουν.

Οι νύχτες της πόλης μου έχουν ακόμη ουρανό.
Κι έναν δικό μου ουρανό.

Έχουν εσένα .  





 Diana Krall   "Love is wher You are"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου