26 Νοε 2010

Καληνύχτα καρδούλα μου ..



- Μαμά,
πες μου πάλι την ιστορία με το σπουργιτάκι
που φοβόταν τις βροντές ..


- Ηταν ένα μικρό πουλάκι καρδιά μου ,
που κάθε που σκοτείνιαζε ο ουρανός, ξάπλωνε στη γη και σήκωνε τα ποδαράκια του ψηλά προς τον ουρανό ..

Γιατί το κάνεις αυτό ; τον ρώτησε η αλεπού

Φοβάμαι μην πέσει ο ουρανός έτσι που νομίζω πως θυμώνει, και δε θέλω να πάθουν κακό όσοι αγαπώ ..

Και θαρρείς πως μπορείς εσύ με τα τοσοδούλικα καχεκτικά σου ποδαράκια να συγκρατήσεις τον απέραντο ουρανό ;
κορόιδεψε η αλεπού ..

Τον απέραντο όχι , είπε το μικρό πουλάκι ,
μα έχω το δικό μου κομμάτι ουρανού να συγκρατήσω ..



- Μαμά , κλαις ;

- Οχι καρδούλα μου , μια σταγονίτσα αγάπης είναι μονάχα ..

- Ας κοιμηθούμε τώρα μανούλα ..
να χουμε δύναμη αύριο,
έχουμε κι εμείς ένα κομμάτι ουρανού να κρατήσουμε ..






1 σχόλιο: